Allt rullar på...

24.07.2017

Allt rullar på med bra fart och än så länge är nervositeten under kontroll. Jobben kommer succesivt och det känns som helt rätt beslut att starta eget.

Jobb dyker upp hela tiden när vi minst anar det, vilket är toppen. Små jobb, större jobb. Allt är välkommet och vi tar oss an det så fort det är möjligt.

För mig (Katrin) känns det väldigt tryggt att få ha koll på allt som händer runt Jimmys arbeten. Jag lär mig massa nya saker hela tiden. Allt detta ligger utanför min komfortzon men det är super intressant att få vara med om det och all kunskap man kan få är ju positivt. Jag är stolt över att få ha ansvaret över det administrativa. Kunskaperna från skolan ramlar tillbaka fort och jag inser nu att mitt val att gå handels- och administrationsprogrammet var Helt rätt.

Ha en bra dag och var inte rädd att höra av er!

Vi väntar med iver på just Ditt samtal!

M.M.S Sollefteå 070-577 55 98
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång